Tőkés Maris interaktív előadása 1-2. osztályos gyermekek szüleinek, pedagógusoknak.
Az előadásban bemutatott és helyben ki is próbálható módszer nem csupán a közös tanulás eredményességére koncentrál. Abban nyújt segítséget, hogy a szülő, a pedagógus a gyermekkel úgy tudjon tanulni, hogy az öröm és játék legyen mindkettejük számára.
Az olvasás és a matematikatanulás megszerettetésének e módszerét Maris saját tapasztalatai alapján fejlesztette ki. A módszer elemei akár egy az egyben átvehetőek és alkalmazhatóak, de kreatívan tovább is fejleszthetőek, hiszen az „eszköztár” egyszerű, hétköznapi tárgyakból előállítható.
Novemberben ismét MARISkola! Ez alkalommal mind az olvasás, mind a matemiatika témaköréről beszélgetünk, és szó lesz az életkori sajátosságokról is.
Hogyan szerettessük meg gyermekünkkel a matematikát? Milyen típusú feladatokkal lesz élvezetes a matematikatanulás? Hogyan tudunk egyszerű, a környezetünkben is megtalálható anyagokból játékos tanulási segédeszközöket "gyártani"? Mik az elsős, másodikos gyermekek életkori sajátosságai?
Néhány fotó az eseményről (nagyításhoz kattints a képre!):
Az interaktív előadás a következő kérdésekkel foglalkozik: Ki és mennyit olvasson otthon? Milyen meséket, verseket olvassunk? Hogyan szerettessük meg gyermekünkkel az általában utált nyelvtant? Hogyan osszuk be a közös időnket, mennyit gyakoroljunk? Mik az elsős, másodikos gyermekek életkori sajátosságai?
Néhány fotó a fogalkozásról és Maris módszeréről (nagyításhoz kattints a képre!):