0012
 
Tőkés Maris interaktív előadása 1-2. osztályos gyermekek szüleinek, pedagógusoknak.

Az előadásban bemutatott és helyben ki is próbálható módszer nem csupán a közös tanulás eredményességére koncentrál. Abban nyújt segítséget, hogy a szülő, a pedagógus a gyermekkel úgy tudjon tanulni, hogy az öröm és játék legyen mindkettejük számára.

Az olvasás és a matematikatanulás megszerettetésének e módszerét Maris saját tapasztalatai alapján fejlesztette ki. A módszer elemei akár egy az egyben átvehetőek és alkalmazhatóak, de kreatívan tovább is fejleszthetőek, hiszen az „eszköztár” egyszerű, hétköznapi tárgyakból előállítható.

Hogyan szerettessük meg gyermekünkkel a matematikát? Milyen típusú feladatokkal lesz élvezetes a matematikatanulás? Hogyan tudunk egyszerű, a környezetünkben is megtalálható anyagokból játékos tanulási segédeszközöket "gyártani"? Mik az elsős, másodikos gyermekek életkori sajátosságai?

Néhány kép az eseményről:

 

 

Az interaktív előadás a következő kérdésekkel foglalkozik: Ki és mennyit olvasson otthon? Milyen meséket, verseket olvassunk? Hogyan szerettessük meg gyermekünkkel az általában utált nyelvtant? Hogyan osszuk be a közös időnket, mennyit gyakoroljunk? Mik az elsős, másodikos gyermekek életkori sajátosságai?

Néhány kép a fogalkozásról és Maris módszeréről: