Mariskolaaltalanos
Tőkés Maris interaktív előadása 1-2. osztályos gyermekek szüleinek, pedagógusoknak.

Az előadásban bemutatott és helyben ki is próbálható módszer nem csupán a közös tanulás eredményességére koncentrál. Abban nyújt segítséget, hogy a szülő, a pedagógus a gyermekkel úgy tudjon tanulni, hogy az öröm és játék legyen mindkettejük számára.

Az olvasás és a matematikatanulás megszerettetésének e módszerét Maris saját tapasztalatai alapján fejlesztette ki. A módszer elemei akár egy az egyben átvehetőek és alkalmazhatóak, de kreatívan tovább is fejleszthetőek, hiszen az „eszköztár” egyszerű, hétköznapi tárgyakból előállítható.

 

IMG 9369

Novemberben ismét MARISkola! Ez alkalommal mind az olvasás, mind a matemiatika témaköréről beszélgetünk, és szó lesz az életkori sajátosságokról is.

Hogyan szerettessük meg gyermekünkkel a matematikát? Milyen típusú feladatokkal lesz élvezetes a matematikatanulás? Hogyan tudunk egyszerű, a környezetünkben is megtalálható anyagokból játékos tanulási segédeszközöket "gyártani"? Mik az elsős, másodikos gyermekek életkori sajátosságai?

Néhány fotó az eseményről (nagyításhoz kattints a képre!):

Az interaktív előadás a következő kérdésekkel foglalkozik: Ki és mennyit olvasson otthon? Milyen meséket, verseket olvassunk? Hogyan szerettessük meg gyermekünkkel az általában utált nyelvtant? Hogyan osszuk be a közös időnket, mennyit gyakoroljunk? Mik az elsős, másodikos gyermekek életkori sajátosságai?

Néhány fotó a fogalkozásról és Maris módszeréről (nagyításhoz kattints a képre!):